ברוכים הבאים לפורטל Liveit לחיות טוב

Liveit הוא פורטל חדש ומרגש בתחום הLifesyle לחיים טובים. לוגו LIVEIT

רובנו מבלים הרבה שעות ביום מול המחשב. אוהבים מדי פעם לנוח, לתת לראש להשתחרר, לקרוא כתבות מעניינות גם כשאנחנו צריכים אולי לעשות דברים אחרים. יושבים מול השולחן בעבודה, במטבח או בסלון בוהים במסך הטלפון או הטבלט מבקשים ללמוד דברים חדשים ומסקרנים שילמדו אותנו, שייקחו אותנו למקומות רחוקים.
מה זה אומר חיים טובים? בדיוק למטרה זו הוקם פורטל Liveit לחיות טוב. כאן תקראו תכנים מעניינים, תאפשרו למחשבות לזרום, תוכלו לתכנן תוכניות ולחלום על חיים טובים ושמחים. למצוא שפע כתבות בתחומים מרתקים שנוגעים לחיים הטובים של כולנו.

אוכל: שפע כתבות מעניינות בתחום הקולינרי שכולנו כל כך אוהבים. כאן תשמעו על מגמות חדשות בארץ ובעולם בסצנת המזון, תלמדו על גאדג'טים חדשים שיוכלו להקל על חייכם במטבח או להפוך אתכם מבשלנים למעצבי מנות. כדי להשלים עבורכם את התמונה נעלה מתכונים מנצחים לחיים טעימים. נשמח לשמוע תגובות מכם ולהחליף מתכונים.

אופנה: כולנו אוהבים להתלבש יפה ולהיראות עדכניים. האופנה משתנה מדי עונה ומאתגרת אותנו להישאר בעניינים. על מנת להישאר עם היד על הדופק אנחנו בודקים עבורכם את המגמות העתידיות, מספקים המלצות למראה מנצח, חושבים על שילובים מעניינים. הכל כדי שתוכלו לחיות טוב ולהיראות טוב.

יחסים: הוא אמר, היא אמרה… כל היום אנחנו עסוקים במחשבות על עצמנו ועל אחרים. מערכות יחסים בינינו לבין ההורים, בינינו לבין הילדים, בינינו לבין בן או בת הזוג וכמובן הרהורים על החיים שלנו, על הנושא המרתק מכולם – עצמנו. פורטל Liveit לחיות טוב מציע נקודות מבט חדשות על מערכות יחסים ועל מה שמאחוריהם.

טיולים: חלומות, דמיונות ושאיפות כל אלו קשורים בד"כ לעולם הזה של טיולים ונופש. אנחנו מבלים שעות במחשבה על החופשה המושלמת הבאה, איך נבלה אותה, היכן היא תהיה, עם מי היא תהיה, איפה נישן מה נעשה… אצלנו תוכלו למצוא שפע רעיונות מקוריים, המלצות למקומות חדשים, עזרה בתכנון הטיול הבא שלכם. ערוץ החיים הטובים.

עיצוב: ביתו של אדם הוא מבצרו אבל לא כדאי לשכוח את המשרד, את החדר של הילד ובכלל את הסביבה שלנו בה אנחנו מבלים כל כך הרבה זמן. סביבה נעימה ומעוצבת מגבירה את האושר הפנימי ואת היצירתיות. כיף לשבת במקום מסודר ונעים עם חפצים מגניבים. תחום העיצוב הוא גם תחום שמשתנה תדיר. בפורטל liveit לחיות טוב תוכלו לקבל רעיונות חדשים ומדליקים, להיפתח לקונספטים עיצוביים וללמוד איך להכניס קצת סדר, ארגון ועיצוב לחיים.

עשה זאת בעצמך: אין דבר שגורם גאווה יותר גדולה מאשר לענות על השאלה: מאיפה קנית את זה? ולהגיד הכנתי במו ידיי. בפורטל תמצאו שפע רעיונות שיתנו לכם הרבה סיפוק עצמי וגם כבוד מול החברים והדודה שהגיעה לביקור. הכי כיף להיות הבעלים של משהו שהוא ייחודי ומקורי שלאף אחד אחר אין.

קוסמטיקה: היופי הוא פנימי אבל קצת עזרה מחברים או מחברות לא תזיק. מגמות, שינויים, אופנות קיימות גם בתחום הזה. האופנה משתנה תדיר ואיתה כל מה שנלווה. פורטל Liveit לחיות טוב מספק את העדכונים האחרונים והמגמות בתחום. כי חשוב לנו שתיראו טוב.

קניות ברשת: ואם תרצו תוכלו להיכנס למגוון לינקים שיקשרו אתכם לעולם מלא חפצים מעניינים אותם תוכלו לרכוש זה המקום עבורכם.

כמו שהבנתם פורטל liveit לחיות טוב נולד עבורכם ואנחנו מאוד שמחים ונרגשים להמשיך ולספק תכנים מעניינים, חדשים ועדכניים. נשמח לקבל המלצות מכם על תחומים נוספים שמעניינים אתכם, לקבל שיתופים, like ולשמוע מה אתם חושבים. הכי חשוב לחיות טוב!