שיווק במדיה החדשה
שיווק במדיה החדשה הינו תחום המתייחס לשיווק אינטרנטי הקורה בפלטפורמות השונות אשר מוצעות לשיווק באינטרנט באופן ממומן ובלתי ממומן, כאשר המונח "מדיה חדשה" מתייחס למנועי חיפוש כגון: גוגל, ובעיקר לרשתות חברתיות מובילות כמו: אינסטאגרם, טוויטר ופייסבוק ולפלטפורמות חדישות המאפשרות שיתוף מידע וחוות דעת בין צרכנים. כיום צורת השיווק באמצעות המדיה החדשה נחשבת לצורת השיווק והפרסום היעילה ביותר, הדרישה בשוק לאנשי מקצוע הינה גבוהה ביותר ומוסדות לימוד רבים מציעים לימודי תעודה בתחום השיווק האינטרנטי והשיווק במדיה החדשה בפרט.
לימודי שיווק במדיה החדשה
לימודי שיווק במדיה החדשה הינם לימודי תעודה מכווני תעסוקה אשר מטרתם להקנות את הידע ואת ארגז הכלים המקצועי לניהול נכון של תוכן שיווקי באינטרנט ובפרט ברשתות החברתיות השונות. בסופו של הקורס הבוגרים מקבלים תעודת הסמכה ומוכנים לצאת לשוק העבודה ולהשתלב בתפקידי שיווק אינטרנטיים שונים, בתפקידי ניהול של רשתות חברתיות, בתפקידי ייעוץ וליווי שיווקי לעסקים ואנשי מקצוע עצמאיים ועוד. נושאי הלימוד המשולבים בלימודי שיווק במדיה החדשה משתנים בין מכללה למכללה אך בדרך כלל יכללו קורסים כמו: טיפול במנועי חיפוש ואיך עובד מנוע חיפוש, עבודה עם Google Ads, Google Analysts, ומוצרים קידום נוספים של גוגל, התנהלות נכונה לצורך שיווק בפורומים, רשתות חברתיות, ניהול ועבודה עם רשתות חברתיות מובילות, כתיבת בלוג ככלי שיווקי ועוד, כאשר ניתן ללמוד גם את התחום במסלולים יותר ממוקדים המספקים התמחות בחלק ספציפי בתוך תחום השיווק הרחב כדוגמת קורס ppc.
קורס ppc
קורס ppc הינו קורס אשר עוסק ומלמד כיצד לנהל ולהוביל קמפיינים ממומנים באופן הפרודוקטיבי ביותר בגוגל ובפייסבוק, מהלך הקורס מכין את משתתפיו לכל השלבים בבניית הקמפיין הממומן באינטרנט יחד עם תרגול הידע באופן מעשי כבר במהלך הקורס, הקורס עוסק באסטרטגיות מנצחות לשיווק ממומן, מלמד כיצד מגבשים קונספט וכיצד בוחרים בדרך השיווק הטובה ביותר למושא הקידום, ומעניק כלים וחשיפה לשיטות הפרסום החדשות והבולטות בתחום, כמו כן קורס זה מכין את משתתפיו למעבר בחינות Google Ad Words של גוגל. בין הנושאים הנלמדים בקורס ניתן למצוא את: יסודות הפרסום בגוגל אדוורדס – סוגי חשבונות, סוגי קמפיינים ויחסי הגומלין בניהם, ניהול חשבונות מרובים באמצעות חשבון MCC ועוד, תחום רשת החיפוש ובתוכו את הנושאים –פילוח קהל יעד, מחקר מילות מפתח, שיטות מערב וניטור, שיטות אופטימיזציה ועוד, בתחום של רשת המדיה קורס ppc מקנה ידע בתכנון וניהול קמפיין פרסומי ברשת המדיה, בדגשים לפרסום אפקטיבי במובייל, בתכנון וניהול קמפיין שיווק מחדש ברשת המדיה ועוד, כמו כן ניתנים קורסים וידע בנושאים: תמחור ותקציבים, ניהול והפקת קמפיין ווידאו ביוטיוב, ידע מעשי בכלי רשת מתקדמים, שיווק עסקי בפייסבוק, הקמת תשתית דיגיטאלית בפייסבוק, פרסום ממומן בפייסבוק, קמפיינים ממומנים בפייסבוק, ועוד. נוסף לידע והתרגול הניתן במטרה לכוון את בוגרי הקורס למעבר של בחינות גוגל.