בגדי ילדים יוקרתיים: חשיבות ההשקעה
עם הקניות לחגים המתקרבים, אביזרי ההצרה האולטימטיביים לעונה הכי חשובה בשנה הם לא התכשיטים הכי מעוצבים או סט עגילים תואמים, אלא בגדי ילדים יוקרתיים.
המדיה החברתית היא המפתח להתלהבות המדבקת של ילד בן עשר שלבוש בסגנון מוקפד ונחשב למשפיע מבחינה חברתית, עם מאות עוקבים באינסטגרם. לכן, כאשר אתם בוחרים את הבגדים לילדים שלכם השנה, עשו זאת בחנות הנכונה.
מה שהתחיל כסקירה בסגנון הלבשת ילדים של ידוענים, כגון סורי קרוז, הופך היום למיזם עסקי במלואו שיצר אופנה גבוהה.
מגמה בינלאומית
התחום של בגדי ילדים נאמד ב-1.4 מיליארד דולר ברחבי העולם. החל משנת 2012, הצמיחה בענף עלתה על בגדי גברים ונשים. בישראל המכירות עלו בשנת 2016 עם גידול של שבעה אחוזים במונחי ערך שוטף, והגיע למאות אלפי שקלים.
עם פריטים כגון חליפת טוקסידו מיניאטורית, ברור למה לפחות אחוז אחד מהאוכלוסייה מקפיד לרכוש בגדים יוקרתיים לילדים. גם לאופנה גבוהה, ההיצע מדהים, במיוחד כי הבגדים הם בקנה מידה של איכות ברמה בלתי מתפשרת.
מה באמת מניע הורים לרכוש בגדים יוקרתיים לילדיהם?
מומחים סבורים שהמניע נוגע להרחבה של המותג. הילדים הם הלקוחות העתידיים של עולם האופנה, וקובעים את המהות של האופן בו מותגים שורדים, באמצעות בניית זהות חזקה של מותג.
השקת מותג חדש של בגדי ילדים מעורר עניין גובר בהלבשת ילדים בבגדים יוקרתיים יותר, מה שסולל את הדרך להשיג נאמנות לקוחות. כאשר הלקוח מביע אמון במותג, הוא מוכן יותר לבצע את כל הרכישות שלו מחנות שעונה על צרכיו.
מודעות ההורים לסגנון הלבשת הילדים מייצג 35% מהצריכה הכוללת של בגדים יוקרתיים. באמצעות הקפדה על הלבשה מסוגננת לילדים, מותג יכול לנהל קשרים מתמשכים יותר עם כל בני המשפחה.
ילדים רוצים להתלבש כמו מבוגרים
מסיבה זו עליית מגמות המסלול העולמי באופנה לילדים מציעה גרסאות "מיני" של בגדים למבוגרים, שלעתים קרובות מהדהדות עם האסתטיקה של ההורים. אוסף בגדי ילדים כולל בגדים אלגנטיים המיועדים לילדים, שנראים כמו גרסאות מיניאטוריות של בגדי גברים או נשים, ומציעים את המראה המדויק של ההלבשה עם אותו מרקם ואיכות תפירה, רק בגדלים קטנים יותר.
מגמה זו ממשיכה להיות מגמה חזקה בתחום הלבשת ילדים. הורים אוהבים לראות את ילדיהם בתלבושות המשקפות את חוש הסגנון האישי שלהם. מצד שני, חלק מבתי האופנה מעדיפים להציג תדמית מותג עצמאית, המתרחקת מבגדים למבוגרים, כמפתח לשמור על תחרותיות בשוק.
בשורה התחתונה: בגדי ילדים צריכים להיות איכותיים אך גם שובבים והומוריסטיים
בגדי ילדים צריכים להיות מהנים, ומעצבי אופנה צריכים להבין שילדים יכולים להיות מגניבים, אבל באותו זמן משתמשים בבגדים גם על מנת לשחק ובימי הולדת כשאר נוטים להתלכלך.
בגדים צריכים לייצג אותם אבל לא יותר מדי ברצינות, ומעצבי אופנה אוהבים ליצור בגדים שמצד אחד נראים נפלא ומצד שני שומרים על הילדות.