71590559_2576444165788252_7927767415117578240_o

ראיון אישי עם סימה עמר, בעלת עסק מצליח לשירותי ניהול משרד ומכירות

ראיון אישי עם סימה עמר, בוגרת הקורס ארגז הכלים הדיגיטלי של יוסי לוי, שמספרת על איך היא יודעת היום להרים קמפיין ולקצור לידים בלי לשלם שקל למישהו אחר! העצמאות שווה הון!

היי סימה מה שלומך?

בסדר גמור, שמחה להיות פה.

בואי תציגי את עצמך בפני מי שקורא את הראיון האישי הזה איתך.

שמי סימה עמר ואני בעלת עסק שנקרא SIMARKETING, עסק שמספק לעסקים אחרים שירותי ניהול משרד מרחוק, שירותי גבייה וכמובן שיווק טלפוני ומהיום, יותר נכון, מהיום אחרי שלמדתי בקורס של יוסי לוי, אני מספקת גם שירותי שיווק ברשתות החברתיות, בפייסבוק ובאינסטגרם. 

והיום, כשיש לי מושג איך עושים את זה, אז אני פשוט עושה את זה עבור הלקוחות שלי, אני יודעת כמה ערך זה מביא להם, כמה זה שווה להם ובעיקר כמה זה שווה לעסק שלי. 

כי היום, אני כבר יודעת למדוד את התוצאות של קמפיין, אני יודעת להקים קמפיין לבד לעסק שלי ולעסקים של הלקוחות שלי, אני מכירה את סוגי הקמפיינים, מה זה קמפיין לידים, קמפיין מעורבות חברתית, קמפיין המרות, ולפני כן לא היה לי מושג מה זה בכלל. 

הייתי משלמת ממיטב כספי עבור אחרים שיעשו את זה בשבילי, והיום אני חוסכת את הכסף הזה ומשקיעה בדברים נוספים וגורמת לעסק שלי לצמוח ולהתפתח, וזה בדיוק מוכיח את המשפט – שידע באמת שווה כסף!

בתכל'ס, כחודשיים מהיום שהתחלתי את הקורס של יוסי ובמהלכו כבר החזרתי את ההשקעה שהוצאתי על הקורס עצמו. הקמפיין שלי מניב לידים, כל יום אני נכנסת ורואה שיש לידים חדשים וזה ממש משמח את הלב ועושה טוב בנשמה.

ואני כבעלת עסק קטן, שמתפתח מאוד יפה עכשיו, אני מודה כל יום על ההחלטה שלקחתי שקניתי את הקורס של יוסי לוי – "ארגז הכלים הדיגיטלי".

סימה ישנם הרבה בעלי עסקים שעכשיו צופים בנו, בתור בעלת עסק, מה זה בשבילך שיווק דיגיטלי?

וואו!!

כאחת שעושה כל הזמן שיווק טלפוני, אני יודעת כמה זה הכרחי וחשוב היום לכל בעלת עסק להיות קיימת ברשתות החברתיות, שישמעו עליה ושיראו אותה. 

כשאני בפעם הראשונה ראיתי את הפרסומת הממומנת של הקורס של יוסי לוי, אמרתי לעצמי "יואו מה עכשיו שיווק דיגיטלי", "אני כזאת טכנופובית", "איך אני אעשה את זה", "איך אני אנהל את זה", "אין לי זמן"… אבל כבר במהלך הקורס הבנתי שאין מה לפחד מזה, תכל'ס – הידע שלך שווה כסף!

גם אם לא תרצי לעשות את זה לבד ועדיין תעדיפי לשלם לאחרים שיעשו את זה בשבילך, לפחות תדעי איך למדוד את זה, תדעי איך לאמוד מה זו הצלחה, האם זה מניב לך את התוצאה שרצית? תדעי שלא עובדים עליך או מנסים ליצור רושם של הצלחה, שבפועל זה כישלון חרוץ!

אני יודעת על עצמי דבר אחד בוודאות, את השיווק הדיגיטלי של העסק שלי, אני כבר לא מוציאה החוצה, אני עושה את זה בעצמי, ואני נהנית מכל רגע! 

ויאמר לזכותו של יוסי לוי והצוות שלו, שאני מקבלת תמיכה מלאה, טלפונית. תקשיבי, אני כבר כמה חודשים אחרי הקורס ועדיין כל בעיה שיש לי בקמפיין, אם שכחתי משהו או שאני לא יודעת איך לעשות משהו, אני פשוט מרימה טלפון לצוות של יוסי ומקבלת מענה לכל דבר ועניין, ללא כל תוספת תשלום או פרצופים חמוצים, הכל בסבר פנים חמות ותומכות.

אם אני מקבלת כזה שירות טוב ותמיכה אונליין וגם תמיכה טלפונית מתי שאני צריכה, אחרי שכבר נגמר הקורס מזמן, זה מבחינתי שירות מושלם ששווה כל שקל ששילמתי! אז תודה לך יוסי!

ומה תגידי לכל המתלבטים שקוראים את זה עכשיו?

אין מה להתלבט!! זה לא כזה מפחיד גם, לומדים איך להעלות קמפיין בפייסבוק, קמפיין בגוגל, לומדים איך לבנות לעצמך אתר ודפי נחיתה, לומדים איך לקדם את עצמך אורגנית ואיך לכתוב מאמרים. 

בינינו, כמה פעמים את יושבת בבית בערב, שותה כוס קפה ויש לך את הזמן לכתוב כמה מילים למאמר או להעלות פוסט לרשתות החברתיות ולשתף אותו. את מקבלת "בארגז הכלים הדיגיטלי" ערך מאוד גדול, ידע שנותן לך את הכלים לנהל את השיווק של העסק שלך בעצמך.

וגם תכל'ס נותן לך תוצאות בשטח! יותר מזה! כמו שאמרתי מקודם, אני בתוך בערך חודשיים בתוך הקורס של יוסי כבר החזרתי לעצמי את ההשקעה, רק עם כמה לקוחות, שנמצאים אצלי בשוטף ומרוצים מהעסק שלי, שהגיעו מתוך קמפיין שבניתי עם יוסי במהלך הקורס ואני שמחה ומודה על זה כל הזמן, 

ואגיד לך עוד משהו סופר חשוב, הטיפים שמקבלים מיוסי במהלך הקורס, שווים אלפי שקלים, הטיפים הקטנים שנראים על פניו הכי טריוויאליים, הם אלה שבאמת עושים את העבודה וגורמים לקמפיין להצליח, והם שווים זהב לכל בעל עסק שרוצה שהעסק שלו יצליח.

אז בתכל'ס, אני ממליצה לכל בעלת עסק שרוצה לקדם את עצמה ולא פוחדת מהתוצאה ולא פוחדת מלגדול, זה המקום! "ארגז הכלים הדיגיטלי" של יוסי לוי.

מדהים! 

סימה תני לנו איזה מסר לסיום לכל מי שקורא את הראיון הזה עכשיו

אם את בעלת עסק או שאת רוצה לרכוש מקצוע חדש, תוסס ועדכני או ששיווק דיגיטלי פשוט עושה לך את זה, אז הקורס הזה נותן באמת ארגז כלים דיגיטלי ומשמעותי שעוזר להיכנס בצורה מקצועית ומעמיקה לתוך עולם השיווק הדיגיטלי.

ומעבר לזה, לי הקורס הזה הוסיף עוד מעין שירות חדש לתוך העסק שלי, שירות חדש ללקוחות קיימים וחדשים כאחד. היום אני נותנת להם, כחלק מסל המוצרים והשירותים שלי, גם שיווק בדיגיטל! 

וכמובן שאני עם ביטחון מלא, כי אני יודעת שיש לי גב, כי יש לי את הצוות של יוסי לוי שנותן לי מענה לכל בעיה שיש לי ועוזר לי לפתור אותה בזמן אמת. שזה לא מובן מאליו מבחינתי!

————————————-

אז אם גם את מרגישה שאת צריכה תמיכה כזאת לעסק שלך, או שאת מחפשת להרחיב את השירותים אצלך בעסק כמו סימה, או פשוט את רוצה ללמוד את המקצוע המבוקש ביותר בעולם היום, מבלי ללמוד לתואר ומבלי לעצור את החיים, אז הגעת למקום הנכון!

הצטרפי עכשיו במחיר השקה חסר תקדים שכולל עשרות מודולים, מאות סרטוני הדרכה תיאורטיים ופרקטיים, בונוסים ששווים עשרות אלפי שקלים ותמיכה שאין בשום מקום אחר. בהבטחה!!

לפרטים מלאים על ארגז הכלים הדיגיטלי > לחצי כאן

Share this post

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן