הטכנולוגיה שמייצרת חיוכים

לקראת פתיחת הסניף השני של מרפאות אלון בחולון נפגשנו עם מנהלי המרפאה, כדי להבין איך הכול התחיל ואיך נבנה העסק. לצורך כך שוחחנו עם אוריאל כהן – מנהל המעבדה, ואחראי על צוות של חמישה טכנאים, וכמו כן גם עם גבריאל כהן מנהל המרפאה ואחראי על צוות הרופאים ועובדי המשרד.  

 

אז איך הכל התחיל ?

בשנת 1992 שחר ניניו פתח את מעבדת השיניים סטטוס בתל אביב. המעבדה פעלה במשך שנים רבות והעניקה שירותים מקצועיים למרפאות שיניים פרטיות ולגופים מוסדיים כמו מכבי דנט. במהלך השנים הללו הצטרפו לצוות הטכנאים במעבדה המקצועית גם גבריאל כהן ואוריאל כהן ועם הזמן הם הפכו לשותפים ולמנהלים בה.

כך נולד שיתוף הפעולה עם "מרפאות אלון" והחשיבה על הפיתוח העסקי של העסק הולידה את הצורך של שילוב כוחות בין מעבדת "סטטוס" לבין ד"ר אלון, ולכן בוצע תהליך של פתיחת מרפאות אלון בסמוך למעבדת "סטטוס", לפי אוריאל כהן. בנוסף לכך גבי (גבריאל) הוסיף, כי שיתוף פעולה מקצועי זה של המעבדה בצמוד למרפאת שיניים יצר שירות מעולה המעניק ללקוחות את כל המעטפת הנדרשת.

לאחר שבנינו את המרפאה הראשונה שכללה גם חדר טיפולים שפעל באמצעות טכנולוגיות חדשניות גייסנו לשורותינו צוות רופאים מיומן ומנוסה ומנהלת משרד בעלת תודעת שירות גבוהה.

מהו דפוס החשיבה בהפעלת אלון מאור 

אוריאל כהן – המעבדה המתוחכמת שהקמנו בחולון דוגלת בכמה פרמטרים בסיסיים שהם הקפדה על איכותם של הטיפולים, זמני המתנה קצרים, שימוש בטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות והקפדה על תכנון אופן הטיפול, תוך ביצוע שיתוף פעולה מיטבי בין המרפאה למעבדה כדי להגיע לתוצאה הרצויה של הנראות המושלמת של הפה.

גבריאל כהן – במהלך כל הטיפולים, מתבצע שימוש בחומרים בטיב מעולה בלבד, שהם החומרים המובילים בתחום רפואת השיניים בארץ ובעולם.

שירות ייחודי ללקוחות של מרפאות אלון הוא נר לרגלינו, אנחנו מקפידים שמהרגע שהלקוח נכנס למרפאות לבדיקה הראשונית ועד הרגע שבו הסתיימו כל ההשתלות, הוא מקבל יחס אדיב ויוצא דופן.

לאורך כל הדרך אנו מגלים התחשבות ביכולות הכספיות של כל לקוח כדי לתאם עבורו את לוח התשלומים הנוח ביותר עבורו.

שביעות הרצון של הלקוחות

אוריאל כהן – השילוב המקצועי הייחודי בין המרפאה והמעבדה הוביל לכך שצברנו קהל גדול מאד של לקוחות, שהם מאד מרוצים מכל רבדי ההתנהלות והעשייה בקומפלקס.

  • הצוות הרפואי המקצועי.
  • פעולות כירורגיות אשר מתבצעות על ידי רופאי שיניים נבחרים ומיומנים.
  • ביצוע טיפול שיקומיים על ידי רופאי שיניים מהשורה הראשונה בתחום זה.
  • סיעור מוחי של צוות המרפאה וצוות מעבדת סטטוס במקרים מיוחדים שבהם נדרשת חשיבה אחרת כיצד לפתור בעיות מיוחדות, כדי להגיע לתוצאה המושלמת.
  • שירות הלקוחות האדיב.
  • התחשבות אמיתית בלקוחות, דבר המתבטא בפריסת התשלומים הרחבה על פי המסוגלות הכספית של כל לקוח.

החשיבה על המחר

גבריאל כהן – השילוב המנצח של מרפאות אלון עם המעבדה המשוכללת פעיל כבר שנים רבות ובחשיבה על המחר, החלטנו להרחיב את הפעילות הרפואית שלנו ולהוסיף קליניקה מקצועית ששטחה יהיה הרבה יותר גדול ויהיו בו כל המכשירים הטכנולוגיים החדשניים ביותר.

גם כאן תנוהל המרפאה בשיטה המוצלחת בה אנו מנהלים את המרפאה הנוכחית הכוללת חשיבה והתייעצות מקצועית משותפת של הרופאים והטכנאים, בכל נושא מקצועי בהתאם לצורך.

מהם סוגי הטיפולים שאתם מעניקים ללקוחות שלכם?

 אנו מבצעים את כל הטיפולים הנדרשים בתחום רפואת השיניים כמו לדוגמה:.

  1. ניקוי אבנית מהשיניים.
  2. הלבנת שיניים.
  3. יישור שיניים.
  4. טיפול טבעי בנסיגת חניכיים.
  5. יישור שיניים.
  6. טיפולי אסתטיקה.
  7. טיפולים כירורגים מורכבים.
  8. התקנת כתרים.
  9. שיקום הפה.
  10. שיניים תותבות חדשות.
  11. השתלת שיניים.

מרפאת השיניים:

  • גבריאל כהן – מנהל המרפאה
  • ד"ר אלון מאור – מנהל רפואי
  • ד"ר ישראל יוספי – משקם וכירורג
  • ד"ר טוניה – מומחית בטיפולי שורש.
  • ד"ר משה מושיחוב – כירורג פה ולסת.
  • ד"ר דניאל יעקובוב – אסתטיקה פה ולסת.
  • סבינה – שיננית
  • קורל – סייעת מרפאה
  • ליאל – סייעת מרפאה
  • הדס – סייעת כירורגית.
  • סיגל – מנהלת קשרי לקוחות.
  • ענת – מנהלת קשרי לקוחות.

במרפאה קיימת אפשרות לבצע צילומי סטטוס וצילומים פנורמיים תוך שימוש במכשור חדשני הפועל בטכנולוגיה מתקדמת.

מעבדת השיניים:

  • אוריאל כהן – מנהל המעבדה.
  • צוות מעבדת השיניים כולל חמישה טכנאים בכירים ומנוסים, אשר עוסקים בתחום זה שנים רבות ולכן הם בעלי יכולות מקצועיות ויצירתיות ייחודיות.
  • במעבדה קיים מכשור מתקדם ומערכות לייזר CNC המבצעות עבודות מדויקות ביותר.

 

תפקידי הצוות הניהולי של מרפאות אלון

גבריאל כהן מנהל המרפאה עושה כל שניתן כדי שכל לקוח ייהנה מטיפול איכותי וברמה מקצועית גבוהה ביותר.

אוריאל כהן מנהל המעבדה מוודא שעבור כל לקוח יוכנו השתלים המתאימים ביותר בדיוק מילימטרי.

סיגל מנהלת קשרי לקוחות מעניקה שירות יעיל ומקצועי לכל הלקוחות, מתאמת תורים ונמצאת בקשר תמידי עם כל אחד מהם.

ענת פונה ללקוחות החדשים ומתאמת עבורם תורים במועד הנוח להם.

מהו המוטו העסקי שלכם?

הלקוח הוא במקום הראשון ואנחנו לשירותו 24 שעות ביממה באמצעות הצוות המקצועי של מרפאות אלון.

היתרון שלנו הוא בכך שאנחנו מלווים את המטופל לאורך כל הדרך כדי להגשים עבורו את החלום ואת הרצון שלו שיראה כראוי בפאן האסתטי. ההסבר המפורט שלנו מקיף את כל אחת ואחת מהשיניים כדי שהוא יהיה מרוצה במאה אחוז מהמסלול ומהתוצאה.

שילוב הזרועות שלנו עם הלקוחות הוא הסיבה שאנו תורמים רבות לקהילה, מסייעים ללקוחות שידם אינה משגת לשלם עבור הטיפולים ומעניקים להם טיפולים ללא עלות, או בעלות מינימלית וד"ר אלון מאור מעניק טיפולי שיניים לניצולי שואה ללא עלות כלל.

אנחנו שומעים מהלקוחות את שביעות הרצון הרבה שלהם, המוניטין של המרפאה עובר מפה לאוזן ולכן כמות הלקוחות גדלה משנה לשנה באופן מתמיד.

נשמח לראות גם אתכם בין הלקוחות המרוצים והקבועים שלנו, כדי להעניק גם לכם שירות אדיב וטיפולים מסורים ואיכותיים, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות והקפדה על מתן שירות תפעולי ייחודי ופריסת תשלומים נרחבת בהתאם ליכולות ההחזר האישיות של כל לקוח.

לקבלת פרטים על הטיפולים השונים ב"מרפאות אלון" אנא מלאו את הפרטים הבאים